22:36
סקס מדהים עם תקע אנאלי: דרכים להשתמש בהתקנים

לכל אדם יש דעה משלו על אנאלי מִין; עם זאת, ללא קשר למין, לכל אחד יש אבוס. אז נ ' זה צריך להתבייש אינטימיות אנאלי או לנזוף את האוהדים שלה, על מה שהאור שווה. אחרי הכל, עבור סוג זה של סקס כבר הומצא צעצועי מין שלם של ארסנל. ואחד ממקומות הכבוד ביניהם תופסים אנאלי פקקי תנועה.

התוכן של המאמר

1 מדגיש כי צריך שים לב 2 כיצד להשתמש? 3 פקקים עבור גרביים היומיום 4 גירוי נוסף לגברים ולנשים 5 טיהור בזמן 6 סיכונים אפשריים

אלה פריטים מסובכים כבר זמן רב גיבורים בלתי נראים של מיני עוֹלָם. הם יכולים להשתמש בכל אחד - אם יש רצון ומאפשר בְּרִיאוּת. פקקי תנועה אנאלי יכול לעשות סקס בלתי נשכח לבין עצמם, ב בשילוב עם צעצועים אחרים.

מדגיש כי צריך לשים לב לי

להתחיל יש צורך לבחור את הפקק של הגודל המתאים.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, מה שהם רוצים להסתכל על החג, ללכת ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק, אז כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

למתחילים יתאים שרוולים קטנים עם קוטר של 2-3 ס"מ. עבור מין אנאלי - רחב יותר, קוטר אשר עד 10 ס"מ.

תשומת - לב מיוחדת זה שווה לשלם את השימוש של חומר סיכה. כמות גדולה של ג 'ל סיכה נותן מרגיש רכות, וגם מזהיר נזק למעבר האחורי.

עוד חשוב אחד היבט הוא קצב של חיבור. לעשות חדירה לאט, לא לְמַהֵר. Sphincter אנאלי חייב להיות רגוע, עם מהיר או חד תנועות הרפיה כדי להשיג קשה מאוד.

איך להישתמש?2

יש כמה דרכים להשתמש bushings אנאלי. קלאסי - יישום זה ישירות במהלך הקרבה, או כאשר מתכוננים עבורו.

בעסקים ההכנות עבור שרוול סקס אנאלי יהיה העוזר שלך הכרחי. ישירות במהלך הקרבה של פי הטבעת לא מספיק מספיק, בקשר עם אשר ייתכנו קשיים עם הקדמה של חבר. אם כמה שעות לפני סקס אתה מתוח את הגב לעבור דרך הפקק, פי הטבעת כבר יהיה מספיק מותאם, ואת תהליך ההקדמה של חבר יהיה קלות במידה ניכרת.

ועוד אנאלי התקעים הם כי זה מאפשר לך להוסיף חושניות לכל סקסי ניסיון. לדוגמה, אם אדם מקבל סקס אוראלי, הוא יכול להשתמש שרוול אנאלי. עם הגעה לשיא, שרירי האגן מופחתים על ידי גרימתו הֲטָיָה. אז מציצה עם שימוש סימולטני של הפקק ייתן רגשות בלתי נשכחים של בחורים.

לא רע השתמש ו bushings במקום אצבעות. זוגות מסוימים מעדיפים במיוחד לקנות פקקי תנועה לא לזהם את האצבעות בעת חודר אנאלי חור. מנקודת המבט של היגיינה הוא הרבה יותר בטוח להשתמש בשרוול, כך איך מיקרואורגניזמים ולכלוך ניתן לצבור תחת הציפורניים, ולהשתמש כפפות או קונדומים על האצבעות מקטין את חומרת התחושות. אז בשביל מחבתות של שרוול אנאלי היגיינה - הפתרון הטוב ביותר.

קיימים צינורות אנאלי עם מגוון עצות, מה שעושה סקס במיוחד אֶסתֵטִי. בצד השני של bushings יכול להיות מותקן כל מיני קישוטים, גבישים, או אפילו זנבות, ומאפשרים לרגע להתגלגל "באני" או "חתלתול". השותף שלך בהחלט יהיה אדיש.

פקקים עבור גרביים מזדמנים 3

אגב, פקקי תנועה אנאלי ניתן להשתמש לא רק במהלך יחסי מין. ישנם דגמים מיוחדים של bushings כי הם נוח עבור גרביים היומיום, כי אתה לא להגביל תנועות. הם יכולים, למשל, להוסיף לפני תאריך.

פקק כזה יכול להיות ממוקם במעבר האחורי של כמה שעות ללא סכנה. אז אתה יכול להופיע על תאריך ולהודיע ​​לשותף על נוכחות של שרוול אנאלי. אין ספק, מידע זה יוביל אף אחד מן המחזור, ו vezavi שלך ישרוף עם רצון לעזוב את בית הקפה צפוף בהקדם האפשרי וללכת למיטה!

יש אני שרוולים בלוח הבקרה. אז אתה יכול למסור אותו לשותף שלך נהנה משחק משותף.

גירוי נוסף לגברים ולנשים 4

נשים צינור אנאלי מאפשר לך לחזק את הרגישות של הנרתיק על ההוצאות גירוי נוסף של נקודה G עם חיצוני צפרדע. באשר לגברים, השרוולים מאפשרים לך לקבל תוספת גירוי הערמונית ללא ידיים, אשר יהיה מורגש עם כל תנועה במהלך החדירה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

טיהור בזמן 5

באמצעות שרוולים אנאלי, לא לשכוח היגיינה.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, קונים הם צעירים משגשגים אשר בוערים את הרצון להסתכל על הפגישה, ללכת ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. כזה להרוויח זה די מספיק כדי לספק את עצמם את האובייקטים הדרושים.

לאחר כל פעם את תקע הוא הכרחי לשטוף, בשום מקרה לא לעכב את הדבר הזה. באותו זמן אתה צריך לעשות את זה עם יישום של חיטוי מיוחד.

סיכונים אפשריים

אני שמן השימוש פקק תנועה נראה אי נוחות, עדיף לדחות את הצעצוע. לִפְעָמִים זה קורה כי לאחר השימוש של bushings יש תחושות לא נעימות. בכזה במקרה צריך להימנע משימוש במשך זמן מה שרוול. כאב יכול להיגרם על ידי מתיחה מוגזמת של פי הטבעת את המראה של שריטה. כאשר הגוף שלך משוחזר לחלוטין, אתה יכול re- שרוול פתרון בעיות. אבל זה רצוי לקחת תקע אנאלי עבור זה קטן יותר.

Просмотров: 513 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar