22:35
סקס - כשלים: למה הם קורים לגברים וכיצד להגיב?

בחיים אינטימיים אין מקום ללא כישלון. הגוף הוא בלתי צפוי, בחיים ולא תמיד את המוח האחראי. אם אישה היא מסיבה מקבלת, תמיד מוכן להתענג, אז אדם הוא כובש, משחק פעיל, מגיע, שבירה, מהיר. כל האחריות על יחסי מין שקרים על זה: הוא מתבטא את היוזמה, הוא חודר, הוא בדרך כלל משלים את רגע הקרבה. לכן, לעתים קרובות יותר זליון מין לקרות סקס חזק.

התוכן של המאמר

1 גורם לבלבול 2 איך להגיב לכישלון של השותף

גורם לבלבול

כל אדם רביעי בדרך זו או כישלונות מנוסים אחרים במין.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו שיפוט לא מדויק כי ליווי הוא משהו, בבושה, זה מה שהוא ראוי להשתיק. רק יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

וזה חל לא רק על חבר 'ה הצעירים בתחילת נתיב המיני שלהם, אלא גם גברים בוגרים פעילים עם ניסיון רב. איפה זה בא:

Overwork - סקס הוא תהליך צריכת אנרגיה, ולאחר יום עבודה קשה, בקושי מספיק עבור מקלחת וערב. קצב חולית מלחיץ גורם לעיתים קרובות כשלים במיטה. כתוצאה מכך, יחסי מין מסתיים בטרם עת, או שהוא נכשל לסיים בכלל. כתוצאה מכך, בן הזוג אינו מרוצה, והבן הזוג עצמו נפגע בכישלון. אלכוהול - הנה הוא שורש כל הרע. אלכוהול מסייע לפתות את היופי הבא, אבל הוא גם משחק עם גברים עם בדיחה הזין, לא לתת להתחיל או לסיים פרק סקסי. כאן העצה היא פשוטה: לא לנהוג ידידות עם נחש ירוק, לפגוש אותו פחות ככל האפשר. מבוכה - התרגשות מול שותף חדש, מצב יוצא דופן, המין במהירות לוחץ על הנפש, מחשבות מקיפות בראש, דופקות את מצב הרוח. חוסר תשוקה - מצב הרוח הוא דבר חשוב, אישה אם תרצה יכול לעורר אף אחד, העיקר הוא לדעת איך. ובדיוק כמו חבר קליק לא לקום, הוא לא כלב מאומן. לא היה לי זמן "לטעון" - שוב את ההבדל הפיזי של קומות. אישה, בערך, היא תמיד מוכנה, ואדם אחרי שהמין הקודם צריך להיות יוצר. משך הפסקה כל שונה. בפעם הראשונה הוא המקרה הנפוץ ביותר, כמה אנשים להתפאר של סקס ראשון מושלם. Overexcitation חזק, ציפייה ארוכה, הרצון להשתלט על ילדה בטון כמעט תמיד הופך חדשים במפלים. אם הנערה debuts במיטה, אז היא, סביר להניח, לא יבין שום דבר ואפילו יהיה שמח כל כך מהר הרשאה. הגברת המנוסה יותר תבחין בו. הפרעות שונות של צד שלישי - אפרוח של הילדים או דפוק בחדר האם, הטלפון הקריא בלתי נוהג יכול להסיח את הזכר מהתהליך, ואיבר שלו "יהיה להסיח את דעתו" איתו. אתה צריך לנסות ליצור את האווירה המתאימה ביותר ונינוחה ביותר: שתיקה, דמדומים, הדלתות סגורות, תחתונים סקסיים סגורה על אישה - אז כשלים ניתן להימנע. שותפים משוכפלים - גבוה יותר משמאל! מהר יותר, איטי יותר! מה היום מבשלים לארוחת ערב? למה אתה לא מסתכל עלי? מי מחר ילדים יתנהגו? - כל זה בפראות לא בזמן מאוד distracts. שום דבר גרוע יותר יכול לבוא עם איך לגלות במהלך סקס כמה הוא בילה על צמיגים חדשים, או איזה מקרר לקנות בבית חדש. למרבה הצער, במקרים כאלה יש מקום להיות. ואז בנות מתלוננות מדוע המין לא ככה, נדיר או בכלל, למה בעלה עזב.

תֵשַׁע. סקס תמורת כסף - גניחות אקדחות של כוהנת האהבה, והשמיעו את תג המחיר בשירות אחד או אחר, איסור על נשיקות, היעדר ההתלהבות אינו תורם למרגש. כן, ולעתים רחוקות על הלוח או על השיחה אתה יכול למצוא זונה יפה.

כיצד להגיב לכישלון של השותף 2

מערכת יחסים רצינית מחייבת כל מחלק שווה. אי אפשר להסתובב או את כל המצבים האלה בכדי. אבל באותו זמן, Sysyukanya, אהדה גבוהה יותר, חבל על פתולה מאוד וללא הגאווה הפצועה הפצועה. איך להתנהג? האם כדאי לחדד את תשומת הלב, לדון כשלים במין? https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

אתה לא יכול לטפס על השאלה, למה זה קרה, בזזו על גבי. דיון ארוך של הבלבול הוא יותר ויותר לבלבל שותף, הוא יהיה לא נוח, מתבייש ופגע. נסו לדחות את המין במשך זמן מה, במשך כמה שעות או עד הבוקר.

שימושי ילך יחד במקלחת או לקחת אמבטיה. גופים עירומים, מים, קצף סבון, מקלחת קרובה, שוואם זכוכית - אולי ניסיון מחדש יהיה בר מזל. בנוסף, מים חמים מגררים את זרימת הדם. לאותה מטרה, זה שווה להירשם בחדר הכושר, להשתתף בסעיפים ספורט, ריצה או הליכה.

סוכני מגרה שונים יהיה שימושי, החל טבליות וסיום עם מיצים טבעיים (עגבניות, פפאיה וסלרי).

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את המותג ויהפוך חברה מצוינת.

פירות ים, אגוזים, בננות ושוקולד ישפיעו גם על הדינמיקה החיובית של הליבידו הגברי.

Просмотров: 230 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar