22:36
למה גברים כמו בהצטיינות על הפנים, החזה או הפה?

סקס הוא סקרמנט מדהים המאפשר שותפים להרגיש טוב יותר להרגיש אחד את השני. בשל חברת Socia, גבר ואישה לומדים להקשיב לצרכים של אנשים אחרים, למצוא דרכים חדשות ליצור קשר. כמו כן, באמצעות יחסי מין, ניתן להבין כיצד שותף אחד בוטח אחר. ואחד הקריטריונים לקבלת או אי קבלה של המחצית השנייה היא היכולת לתרגל סוגים שונים של קרבה אינטימית.

התוכן של המאמר

סיבות פסיכולוגיות 2 סיבות פיזיולוגיות

באותו אופן קובע את מידת השחרור של אישה המסכימה לניסויים, או לא מקבלים אותם באופן מוחלט. ואז הגברות מתחילות לגלות בחריצות למה גברים בהצטיינות בפה או בפנים.

גברים לעתים קרובות ne הם מוכרים אפילו את עצמם בחולשות הקטנות שלהם. הם מנסים תמיד נראה חזק, אבל ברמה התת-מודע, רפלקסים מופעלות התקנות טבעיות. בגלל זה, הרצון Cum על שותף עשוי להיות עורר סיבות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות. באופן מסורתי שאיפות כאלה נגרמות מיד על ידי כמה תשוקות מוסתרים שבהם קשה להודות במחצית השנייה. כתוצאה מכך, נשים תופסות כאלה פעולות כמו השפלה כמו גחמה. אם אתה יודע בדיוק למה גברים בהצטיינות בפה, פנים או חזה, יחסים אינטימיים עבור לרמה אחרת.

סיבות פסיכולוגיות

גברים למרות אבולוציה ארוכה, לא רחוק מדי מן אבותיו ברצונו לִשְׁלוֹט. הם חשובים להכפיף את השותף לחלוטין, לאחד את כוחם נקבה נבחרה. הם מנסים להתמזג בבהלה אחת של תשוקה שונים תנוחות, חודרות את כל החורים הזמינים והבלתי נגישים. גם סיום ב הפנים או הפה מאפשרים לנו לאחד את המודעות לניצחון על אישה חלשה, יוצר את האשליה של עליונות מלאה וכוח מקסימלי. ברגעים כאלה האביר האמיתי נראה כי הגברת של הלב היא בדיוק בשום מקום תחת כל הנסיבות לא ייעלמו.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

היא בדיוק שייכת לו לגמרי, עד האחרון זרע טיפות. אפשר לומר שהאיש "מסומן" הנבחרת הנבחרת, כך זה לא יוכלו להעפיל מתחרה.

יש מיוחד קטגוריה של גברים שמעריכים את האישה שלהם לחלוטין. הם מנסים לספק ההנאה שלה בדרכים שונות. לעתים קרובות אוהבים כאלה מציעים את עצמם Cunnilingus, להביא חברה למצב של אקסטזה מלאה. הם פועלים החוצה שיקולים אלטרואיסטים, אבל לפעמים לא נגד מקבל פרס ראוי. במקרים כאלה, אדם הוא די באופן טבעי לספור על מציצה תגובה, לחוות גם הנאה. אם אישה מסרבת את זה קצת גחמה, שאלות רבות מתעוררות. לרוב, הגברות מסרבים מציצה מבליעה הזרע מהסיבות הבאות:

לא אוהב לשותף. רפלקס חזק. קומפלקסים ודעות קדומות.

כאשר הגברת מסרבת משרת הזרע בשל סלידה אישית, לשכנע אותה לא מציאותית. היא סובלנית המאהב עבור סוג מסוים של סיבות, אבל לרוב עושה את זה למען רווח חומר. יופי כזה ייפול על מציצה, ואולי אפילו יהיה להחליף את הפה עבור בהצטיינות. עם זאת, את האגרה עבור שירותים כאלה יהיה גבוה מדי, כך במצב זה יהיה זול יותר להזמין את הכוהנת של אהבה. מחודשת את הפילגש בהיעדר רגשות אמיתיים היא בלתי אפשרית, וכל אחת מהן יחסי מין יהפוך למבחן בקנה מידה גדול של נפש זכר לחוזק.

אם הסיבה לסירוב זה הופך להיות רפלקס חזק vomit, ניתן לתקן את המיקום רק על ידי להתאמן. למרבה הצער, ברוב המקרים תכונה זו נוצרת ב ילדות, אז זה נכשל להביס אותו. אבל מתחמי I דעות קדומות הניתנות לתיקון, אם מתקרב לתהליך סביר. נחוץ בהדרגה להתקדם, החל עם מציצה הרגילה וסיום עם זרע פנימה השתרשות חברה. אי אפשר לפעול בחדות וגסות, שכן האישה תקבל טראומה פסיכולוגית חמורה שממנה קשה להתאושש. לְאַחַר מִכֵּן ההצעה של חיבה אוראלית תגרום לתגובה שלילית חזקה.

עם עדין האיש יכול לחוות לא רק הנאה פסיכולוגית, אלא גם הנאה אסתטית. נציגי מעוז רבים כמו מתי הזרע זורם באיטיות לאורך אשתו האהובה או בחזה. באלה רגעים שהם מבינים כי פלדה עם חבר של אורגניזם אחד. הם לקבל אחד את השני, עם כל התכונות, היתרונות ו חסרונות.

סיבה פיזיולוגית 2

אם למד מדוע גברים בהצטיינות בפה, אתה יכול לזהות לא רק רקע פסיכולוגי. לעתים קרובות מאחורי הרצון הזה מוסתר על ידי מרכיב פיזיולוגי כי לא יכול הנחה:

פחד מריון לא רצוי שותפים. רוצה לגעת בגוף הפתוח בלי להשתמש בקונדום. חיזוק תחושות במהלך אוראלי איש קשר.

במין עם חדש פילגש לא רוצה לשלם עבור הלילות ללא שינה הנאה בחברה יֶלֶד. הסוף בפה מאפשר לך למנוע תוצאות כאלה משפיע באופן חיובי על איכות החיים האינטימיים. גם מתוח חזק חבר בפה חזק יותר לגייס את קצות העצבים, כך אדם מצליח להשיג פריקה מהר יותר וקל יותר. במקרים מסוימים, בשל החכמה של הגברת המשחק מסוגל להביא מועדף לאורגזמה רק על חשבון הפה חשוב עבור קשרים הרמוניים בהיעדר קרבה קלאסית. השיטה הזאת אידיאלי לנשים בהריון, עבור נשים ששוחזרו לאחר פעולות או לידה.

לפעמים גבר מציע את המאהבת שלו, סופי יוצא דופן כזה הוא פשוט מתוך סקרנות. הוא רוצה לבדוק את זה על כוח, להבין כמה אישה מעריכה אותם.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מספר, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים להסתכל על החג, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. הכנסה זו היא למדי למדי, על מנת לגמרי לחלוטין לכסות אישית את כל הצורך.

אם החברה מסרבת מיד, זה אומר כי רגשותיה ואת מערכת היחסים שלה לא יציב. כאשר האהוב מסכים ללא שכנוע ארוך, היא בהחלט מעריך את שלו אדם מוכן לקחת אותו בכל צורה ובכל אחת מהן.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בהצטיינות על הפנים, השדיים או הפה - הסופי המשותף של מין מסורתי, ליטוף אוראלי, אוננות הדדית. עם זאת, יש היבט חשוב אחד. עם זרע נוזלי מועבר std. לכן, אני ממליץ בחום תוך יצירת קשר עם אדם שבו אתה לא בטוח להשתמש רק קונדום. גם אם אתה לוקח אישור או שיש לך ספירלה intrauterine - זה לא להגן מפני הרפס גניטלי, זיבה, Pvch, HIV ומחלות אחרות. מגוון, ניסויים וגמר בהיר במין הוא מגניב. אבל לא לסכן את הבריאות שלך.

Просмотров: 257 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar