08:13
למעלה 4 מוזרויות המתרחשות בגוף בעת צפייה פורנו

צפה פורנו כבר לא נחשב משהו מְנוּמנָם. לעודד את האומץ להתווכח כי כל אדם, להיות בממוצע גיל, לפחות פעם צפה בסרטים של אופי ארוטי. אני צריך להגיד משהו כזה, פסיכולוגים מתפללים שזו הביטוי הרגיל משלו Sexapillary.

התוכן של המאמר

1 הפעל את מרכזי האושר המוחלט 2 אתה מרגיש פורנו רעב 3 אתה יכול גם, בסופו של דבר, להיות פחות נוח עבור שותף 4 זה רע, זה הפך, משפיע על הזיכרון

ובעוד כל דבר עם קצף בפה מוכיח כי פורנו נראה בעיקר גברים, המומחים להתמקד בעובדה כי הגברות הן גם אורחים תכופים מאוד על אתרי פורנו.

אי-יציבות סובייטית וא נכון של מידע זרועו מסקנה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, יש צורך לשתוק על עובדה זו. עם זאת, לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

וכן, כמעט כולם נראים ישירות לסבית סקס. וזה מצוין שאתה יכול לקרוא בגלוי על דברים כאלה, בלי להרגיש אילוצים מיותר.

באותה עת, כאשר אוכלוסיית כדור הארץ כבר מעוניין בשאלה איך פורנו יש השפעה על הגוף הגברי, הוא ובראש לא נראה ללמוד, איך לצפות פורנו משפיע על הגברות. כדי למגרין, עכשיו, לשים את זה בעדינות, אין הרבה מחקר בנושא זה, אבל הם מספיק כדי לקבל תמונה מלאה של הקשר של גבירותי פורנו.

מי יכול לשקף, אבל צופה סרטים עם סצינות סקסיות, יכול לרוץ כמה בגוף תהליכים מוזרים שאינם די יפה מי, לשים את זה קצת, יודע.

מרכזי אושר מוחלטים מופעלים

בן כמה מובנת, במוח יש חבורה של תגובות בעת הצגת ארוטיקה. למעשה, תגובות אלה דומה לפעולה של תרופות חזקות. כל זה קורה בחלקו בשל פליטת דופאמין בדם. יש אנשים שיש להם התמכרות לצפייה סרטים דומים ורולים, אומללים כי הם מרגישים חיבה כאלה פעילויות. במילים אחרות, הם מזדהים עם "מכורים לסמים פורנו". במילים אחרות, במוחם, אזורים אלה המביאים תחושה של מוחלטת אושר.

אתה מרגיש פורנו רעב 2

רובם רוב עמו להרגיש. זה אומר שהגלילים שהתחילו אותך מוקדם יותר, עכשיו בקושי להשפיע על אותו הדבר. כולם יודעים מה אתה נמצא כרגע יותר כמו שאנחנו קוראים, מתוחכמים ו סרטים מוצקים לחוות עִירוּר. GQ אמר: "64 אחוזים מדווחים כי הטעם שלהם פלדה פורנו יותר קיצוני או סוטה ". זה נראה יותר אנשים העדפות פורנו שינוי. במידה רבה יותר, זוהי גם את תגובת המוח ב נראה - הוא מתרגל לתמונה כזאת, והוא מתחיל לפספס חידוש, בסופו של דבר.

אתה יכול גם נראה פחות נוח עבור שותף 3

זה מה, בסופו של דבר, עושה לדאוג לפחות כמה, ישפיע גם על העסק עם שותף.

דגני אסקורט מוכנים לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים נוחים בעבודה.

ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי ברור, פורנו סוף סוף משמש לא רק מקור שטחי של הנאה, ואולי בסופו של דבר, כדי להשפיע על הגוף במפתח לא טוב מאוד. זה יכול לשנות את התפיסה של שותף במונחים מיניים. אולי את העובדה? כן פשוט מאוד. יותר כפי שהיינו לקרוא, אוננות יעזור במאבק נגד נדודי שינה, יעשה את זה טוב יותר זרימת הדם ולעשות אדם מאושר יותר ופחות durga. אבל לא צריך להחליף אוננות סקס בפורנו. שום דבר טוב בשבילך ויחסים עם אדם אהוב זה לא יושלם. דירות דיסקרטיות במרכז

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אז, מאשר תמצאו כי פורנו יש השפעה שלילית על חיי המין שלך, אתה יכול לקחת צעד כדי להפוך ולנסות לפחות לזמן מה, בסופו של דבר, מופשט מן הצפייה, כמו הכל ברור, סרטים מיניים.

זה משפיע מאוד על הזיכרון 4

מכון כריסטיאן לייר Duisburg-Essen, גרמניה, פרסם מאמר בכתב העת "לימודי מין", שם זה אמר כי, יותר אנשים צפו פורנו, את השפר מצער, התמונות האלה מתגלות בראשו. ראוי לציין כי קשיים אלה עם זיכרון גדל כאשר הצופה המשיך להיראות סרטים כאלה. ניסיון ב הפרספקטיבה ארוכת הטווח הראתה כי אדם רוכש יותר שכחה ו מְפוּזָר. מה שהוא מחובר, כך לא הרתיע.

לייר טוען כי "מינית עירור מפריע לזיכרון עבודה, ההיבט העיקרי של ההנהלה פעילות ", אבל שאלה זו מבקשת בדרך כלל לשיקול דעת נוסף.

לכן, המדע סוף סוף טוען כי הצג פורנו - לא כל כך שטחית ולא מסוכנת תשוקה. באופן טבעי, אף אחד לא מגלה אותו להסתכל, אבל זה לא מומלץ להפריז את הגבולות האם התחביב הזה, כמו רובנו מתייעצים, קבועים. אחרי הכל, איך כולם אומללים, דרך חיים כזו יכולה להיות רעה המשפיעים על היחסים עם שותף וגוף בכללותו. לחתור למגע סקס לעתים קרובות יותר, פורנו לתת ירידה ניגודית נדירה מסוימת.

תככים בפורנו - דבר לא עונש, ולעתים, אם לנקוט לשון מעטה, עוזר להתמודד עם המקרה, חשוך מרפא, כשהרמה ליבידו בזוג שונה. זה לא מספיק עבור אחד השותפים הפעילים יותר מבחינה מינית, בכלל, אולי שחרור. מסתכלים דרך הסרטון הבא, אדם יהיה יותר ויותר סביר לתפוס את עצמו לחשוב כי השותף שלו הוא כמעט כל זה לא מסוגל. אז זה יכול להשפיע על ההתרגשות. זה ידוע גם בעצמך, הוא נקרא גם "אפקט culiga, או נטייה להתנהג חיפוש חידוש", על פי GQ.

Просмотров: 117 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar