09:44
ביאור לגברים: כיצד לספק הנאה אנאלי הנאה

אם אישה נהנית מהשיעורים, איך אנחנו כל הזמן מדברים על סקס אנאלי? למגרין, שאלה זו נשארת ללא מענה בזוגות מסוימות, כי סקס אנאלי עבורם הוא כמו נושא אסור. בינתיים עליו, ובמיוחד את העונג של סקס אנאלי, היה ברור לאבותינו. Sexologists כך לומר כי אוננות עם תמריץ של פי הטבעת הוקצה נרחב לא רק באמצע הגברות, ואת החבר 'ה.

התוכן של המאמר

1 נקודות נוצר 2 הגישה והאסטרטגיה הנכונה

נקודות זכות

בנות, כמו גברים, בתקופה, כמו רבים מתבטאים, הבשלה ילמדו את גופם. הם עושים את זה במובן מסוים באופן אינטואיטיבי, כי המטרה העיקרית שלהם היא לא כדי לקבל הנאה, אבל כדי למצוא את הנקודות המתאימות ביותר שלהם גירוי גורם תענוג שלא יתואר. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מידע ברור על הגוף שלך ייתן להם את ההזדמנות להמשיך להימנע כמעט כל קומפלקסים סקסי.

עבור איך אנשים משמשים להביע, להבין אם אישה תוכל לקבל הנאה מין אנאלי או לא, אתה צריך צור קשר עם פיזיולוגיה. על הגוף האנושי יש אזורי ארוגניים - הצדדים על העור או, כפי שכולם יודעים, מטרים רירי, שם צבירה עצומה של קצות עצבים מרוכזת, אחראי על התרגשות סקס:

הפה בהחלט נראה אזור ארוגני, אבל צריך להישמר בראש כי מגע או נשיקה לגרום רצון סקסי רק 25% של הקרקעות. כלבות, אור טבעי, חלקים שונים של הגוף והאיברים, אתה יכול גם, לשים את זה בעדינות, להתייחס לנשיקה. גברים מהנים נוגעים בפה ולשון בתחום הכתף השמאלית והריחות, וגברות - צוואר וצדדים. האף ופלייר. לא משנה כמה מפתיע, אבל במיוחד איבר זה מסוגל לתפוס את הקושחה של אובייקט של תאווה. בהקשר זה, האדם לא עזב רחוק מבעלי חיים, וכמעט כל החבר'ה בפרט מרגש ריח טבעי, כמו אנשים רבים חושבים, אהובים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה יכול להישמר במשך כמה ימים, למשל, על מצעים המיטה. לשים לב לעובדה כי התנגדות כזו כמעט יכול להיות משופר גם, כפי שכולם יודעים, בושם היקרה ביותר. אוזניים. והאמת היא נמסה כי הגברת יכולה להתכנס בין המילים לבד - לחישה עדינה על האוזן במהלך האופן שבו רובנו התרגלו לומר, חיבה אהבה יכולה לעזור לגברת של ההנאה הבלתי מתפשרת. צוואר הרחם הוא הנקבה החזקה ביותר, כמו אנשים רבים חושבים, אזור ארוגני, בשל ריכוז בתחום של מספר עצום של כלי דם, איך להתבטא, קצות העצבים. באופן ספציפי, איך להתבטא, כי הבנות מנסים לשלוח תשומת לב לאזור זה, נוף ההלבשה. יש כמעט את כל פני השטח של הצוואר - האחורי הקדמי. בפרט, מומלץ לשלוח תשומת לב לאזור המעבר לקרקפת מהחלק האחורי של הראש. "נקודת חתולים" "- מקום בעיצומו של הלהבים של הגברת, בשם" הכבוד "של האחים הקטנים שלנו. במהלך החתול סוציה, החתול מוחזק היטב את החתול למקום הזה. שדיים של נשים, בשורה עם ספוגים ופה יותר, באופן כללי, מעצבן במהלך סקס ולכד. אזורים ארוגניים על החזה הם לא רק הגברת, וחזה של גבר נחשב כמו רובנו התרגלו לדבר רגיש. הפטמות רגישות יותר לכל אזור השד, כי גברים הם לעתים קרובות יותר מגורה במהלך הקרבה. הדגדגן הוא אחד הכי הרבה מה שאנו מבטאים, אזורי ארוגניים מסיביים, מרגיז את הגברת חווה תשוקה מינית חזקה. דלת בנרתיק, גם הקיר הקדמי של הנרתיק הוא מרווה על ידי נקודות הנאה סודיות. את LOIN וישבן לא מעריץ לשרות חיבה, בולי כפי שהוא עלול להתרחש עם לחץ חזק, סטירות קצת כאב. ההלוואה אחת מכירה את העובדה שהחגורה מעורבת באופן פעיל במהלך ההתראה במעשה המיני, ולכן לא תהיה מין מופרזת על ידי לפני כן, להירגע גבר או גברת אנו מתאבלים. Onus ואחורי Pass - אזור ארוגני חזק עבור שני השותפים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נחמדה.

פי הטבעת והמעבר האחורי מתמקדות בעצמם את הסכום הגדול ביותר, כראש, קצות עצבים, אפילו יותר מאשר הנרתיק.

גישה נאמנה ואסטרטגיה 2

לא מסתורין כי אנחנו ואנחנו כל הזמן מדברים, הראשי שורש הסיבה של סירובה של הנערה הכבושה כפי שרובנו התרגלו לומר, סקס האנטלה הוא אימה, לשים את זה בעדינות, לקבל פציעה או להרגיש כאב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב ותאסוף חברה נעימה.

מישהו מתמיד, סוף סוף, המתחם פותח, וזה נוהלי מין רק הומואים ונציגים של מקצוע עתיק. נערות ליווי

זה לא יתואר, אבל אנאלי חור ומעיין שטוח יכול למתוח לגדלים שלא יתוארו, קירות אלה נשארים אלסטיים ומסוגלים לבוא אל הטון (תנאי לשעבר) מהיר מספיק

בדרך כלל, נציגים מין יפה, "לא נותן לגברים התחת שלהם", לא היה אנאלי סקס או לוויתן הראשון שלהם היה רע.

לפני שהאישה מקבלת את ההנאה הנוכחית של מין אנאלי, חבר 'ה מומלץ להציע לה סוף סוף לעשות את אוננות של פי הטבעת ללא עזרה של אחרים. ואכן, אם תרצה, אם זה לא נגד, אדם יכול, בסופו של דבר, לעזור. לעשות את זה טוב יותר בכפפה, עם מספר מספיק של חומר סיכה, כי ב חור אנאלי רגיל וחלק קיסקו טבעי סיכה לא להקצות.

תן לה בהתחלה בוחנת את האזור סביב פי הטבעת, זה להיטים, ירגיש את גמישותו. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאתה יכול להיכנס לאצבע, בהתחלה את קצה, ואת אולי מתאים ללכת לחקר הפנים של פי הטבעת. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מטרת המשחק הזה היא לא לקבל הנאה רגעית, אבל כדי לתת את ההזדמנות, בסופו של דבר, להבין את הנערה כי גירוי של השטח, אשר עוד לא, באופן כללי, הוא גם נחקר, , אולי איך להתענג.

מופיעים, כפי שכולם יודעים, משחק מוצלח מומלץ לשטוף את הידיים באופן טבעי עם סבון ואיך ללכת לליטוף שלה.

כך שהכול הלך בצורה חלקה סקס אנאלי, אתה צריך גם להתחמם מאדאם שלך. ואכן, החימום צריך להיות מדויק יותר מאשר באופן מסורתי, כי רק מצב כזה סוף סוף להישאר לה במלואו כדי להירגע, בסופו של דבר, לקחת איך כולם אומרים, הגוף הגברי הוא לגמרי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אזורים מגרה המתוארים מעל, אדם יכול, בסופו של דבר, לעשות רמזים על כוונותיהם, נוגע באצבעות של פי הטבעת. הגברת תהיה שותקת ובתחילת המין האנאלי לא יסרב בקרבת.

על עצתו של סקסולוגים, מתי החדירה הראשונה של הבחור ממליץ להתנהג עם האהוב, כמו עם בתולה, כי למעשה זה. הקדמה של הפין חייב להתחיל עם, כפי שהוא התחיל לבוא לידי ביטוי, כמות מספקת של חומר סיכה (לא הכרחי, באופן כללי, לפחד אם זה, לשים את זה בעדינות, יהיה הרבה) ללא גסות, אבל בלחץ נמוך.

סקס אנאלי יכול החל את כל התנוחות כמו זוג, ללא הגבלות. הדבר היחיד שיכול להיות מכשול הוא כאב. אנשים מעטים יודעים שבמקרה זה קרבה עדיף לעצור או perike איך רובנו התרגלו לדבר סקס מסורתי, מראש- בשל קונדום.

האם אתה אוהב את המין האנאלי? - בזכות המידע המשתקף במאמר, שאלה זו תהיה רטורית כמעט לכל. באופן טבעי, כן! הקרבה של 2 אנשים היא נהדרת. עדיין יודע מה זה מגוון יותר - אפילו טוב יותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי רוב 10 שנים. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שקשה לפתור קשיים במין.

לא רק נשים יכולות לקבל אנאלי. רגשות אלה זמינים ונציגים של הרצפה החזקה. בחורים יש איבר אומני - הערמונית, שהגירוי שלו מסוגל להביא לאורגזמה. ובכן, את קצות העצבים סביב החורים האנאליים אינם פחות מאשר נשים. שאלה נוספת היא כי גברים חוששים פשוט לאפשר את המחשבות של ליטוף דומים, כי זה "לא על זכר" ו "הוא סימן של הומוסקסואליות סמויה". כל זה הוא אבסורד מוחלט. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שזה לא סביר להיות מבוטל לחלוטין איך לגוון חיים סקסי. לא להיות ביישן של הרצון לקבל הנאה אנאלי!

Просмотров: 300 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar