08:13
אחוז זה של נשים חווה אורגזמה

ב החיים האינטימיים של אנשים יש נטייה לפיה גברים מקבלים אורגזמה במהלך סקס רגיל הרבה יותר. זה מוביל ל סטריאוטיפ נוצר על שביעות רצון מורכבת של בנות סקסי. מדענים רבים ערכו מחקר בנושא זה, והיום לאנשים יש הזדמנות ייחודית לנצל את הנתונים האובייקטיביים המוניים על מה אחוז אמיתי של נשים חווה אורגזמה במהלך סקס. בנוסף, החוקרים קיבלו רבים אחרים נתונים מעניינים הקשורים לקרבה מינית בין שותפים כל יאפשרו מפוכח להעריך את המצב "סקסי" בעולם.

התוכן של המאמר

1 "רוב" האחוז 2 סיבות חוסר שביעות רצון

"אותו אחוז"

במהלך המחקר התברר כי רק מחצית הנשים הנסקרות (56%) חווה אורגזמה עם כל מושב של מין. זה דמות קטנה למדי, בהתחשב בכך שהגברים יגיעו כמעט 100%. ניתן להניח כי זאת בשל התפקיד הדומיננטי של גברים במיטה, כאשר הם "מחליטים" כאשר החוק המיני סוף סוף.

למרבה הצער, לא כל הנציגים של סקס חזק ממוקמים להמשיך סקס לאחר שפיכה להשיג. בעוד הבנות מסוגלות לקבל כמה אורגזמות ברציפות עם גירוי הנכון של אזורי ארוגני. אבל לעתים קרובות הם נשארים לא מרוצה.

למרבה הצער, בנות רבות צריך לשים עם מצב כזה או לחפש דרכים אחרות של שביעות רצון מינית. נתונים סקרים הראו כי רבים של נציגי מין הוגנים מתאמנים אוננות וחיבה דרך צעצועי מין.

וכל בשל העובדה כי גברים לא יכולים לספק אותם מספיק.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מספר, לקוחות הם בנים בטוחים, אלה ששרפים את הרצון להסתכל על החג, הליכה תחת יד עם אישה בהירה. זה להרוויח די מספיק כדי להבטיח לחלוטין את כל הדרוש.

אבל כמה לבוא הרבה יותר וללכת לחפש את החבר 'ה האלה יוכלו להביא אותם למצב היקר הזה. הכל לא יהיה אלא הרבה נשים אלה נמצאים במערכות יחסים כי זה נחשב בגידה. עם זאת, הם קשה להאשים כי הם מנסים למלא את היעדר הנאה מינית בצד.

גורם ל אי-רצון 2

בעזרתם של מחקרים אלה, הסיבות העיקריות מדוע הבנות אינן מסוגלות להשיג שביעות רצון מינית במהלך יחסי מין. למרות שאחוז הנשים חווה אורגזמה לא גבוהה מאוד, השותפים שלהם בטוחים כי בנות תמיד להגיע לשיא של הנאה.

נשים צריכות לשכב כדי לא לפגוע בשותפיהן, משום שרבים מהם לא מאשימים את אנשיהן בחוסר היכולת להמשיך במעשה מיני. כל כי 7 מתוך 10 גברים באמת אכפת כי האהוב עליהם יכול ליהנות מין. למרבה הצער, אפילו עם כל המאמצים לא ניתן הכל.

הסיבה הראשונה לכישלון זה היא כי הבנות "חסר מעט מאוד". המשתתפים זיהו כי גברים לעתים קרובות הביאו אותם למצב הזה, אבל הם עצמם הגיעו לאורגזמה לפניהם. בגלל זה, הנערות נשארו לא מרוצה, כי גברים היו די קשה להתחיל בכל רחבי.

הסיבה השנייה היא כי רבים מן הנשים שנסקרו מאוד מודאגים לגבי המראה שלהם במהלך יחסי מין. הם פחדו להיראות כמו השותפים שלהם לא מושכים, והחרדה הזאת טבעה לחלוטין את כל ההתרגשות. למרבה הצער, כמה מתחמים הם כל כך חזקים כי הם מפריעים לבנות אפילו ליהנות מין.

שְׁלִישִׁי הסיבה יכולה להיקרא כי השותפים שלהם אינם חזקים מספיק או לא נכון ניסה להביא אותם לאורגזמה. הם מגורה לא אותם אזורים רגישים, לא תמיד שימו לב לבקשות ולרצונות של בנות, שהובילו ל, כי ההתרגשות שלהם ירד ובהתאם לכך, הם לא עובדים הנאה. למרבה הצער, לא מעט נשים הודו כי אפילו במהלך כאשר אדם מספק את הנערה, הוא מנסה לטפל בעצמו, משלם השותף פחות תשומת לבכם ממה שהיא צריכה.

בחוץ מן האמור לעיל, ניתן להסיק כי הבנות הן לעתים קרובות מדי לחקות אורגזמה כך זוגם שמח. אבל יש עוד אחד הסיבה שהבנות דוחפות על שלב זה: הם לא תמיד רוצים סקס מתי שותף למשאלות אלה. והם צריכים "לשחק", כדי להיכנס לתפקיד, אז זה להוט להגיע, והם הצליחו לחזור לענייניהם. רב גברים מעליבים לשמוע בושה כזאת, אבל הם יהיו שווים את זה ביחס לתשוקה (או אי-רצון) נשים.

חרטה אפשר לומר כי מצב כזה עם אי שביעות רצון נקבה, בין האומדנים של sexologists ופסיכולוגים, לא ישתנה בעתיד הקרוב. דירות דיסקרטיות בתל אביב

יחס דומה של גברים לשותפיהם וחוסר הקשב שלהם הוקם במשך מאות שנים. אבל העובדה גלובלית המצב מעט כפוף לשינוי, זה לא אומר שגברים שלא יכולה לנסות לשנות משהו בעצמם. כל בחור יכול להיות עם תשומת לב גדולה יותר לטיפול בחברה שלו ובאורגזמה שלו, וזה יעשה את זה גבוה יותר ויותר בעיניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

נשים הן הרבה יותר סביר שיש אורגזמה במהלך אוננות מאשר במהלך יחסי מין - זו עובדה. הארה מינית ותשוקה לגברים מספקים הנאה לבנות נמצאים ברמה נמוכה למדי. עם זאת, נשים מיישמות את עצמן ביד זו כאשר אורגזמה מדמה, בהתחשב בעצמם "לא בסדר" או frigid. גברים צריכים ללמוד! להראות להם איך ואיפה ברזל, באיזה קצב לעורר. צריך לומר מה שאתה אוהב ואיך היית רוצה לקיים יחסי מין. כמה בחור יכול לנחש להעדפות של נשים.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל בקלות, במקרה שאתה מודל יפה מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5500 יורו.

רוצה אורגזמות? להיות מוכן עם שותף להכיר את המיניות של זה.

Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar